זקוק לחשמלאי?

שלח לנו קריאה ומיד נשוב אליך!

איך לבחור טכנאי להתקנת תריסים חשמליים בבית?


התקנה של תריסים חשמליים בבית היא עבודה מאד מקצועית אשר דורשת ידע, מקצועיות, ניסיון ואמינות.
מי שעוסק בתחום זה לאורך שנים רבות יודע כיצד לבצע עבודה מושלמת של התקנת תריסים ובמקרה של תקלה, יודע כיצד להתמודד עם הבעיה אשר נוצרה כדי לפתור אותה במהירות וביעילות לשביעות רצונו של הלקוח.

בחרו באיש הנכון למשימה

כדי לבצע עבודה יסודית בתחום זה, כדאי להזמין נציג של חברה לתיקון תריסים חשמליים כדי שייתן הצעת מחיר ויבצע את המדידות הנדרשות.
בשלב הראשון, איש השירות יבחן את המקום ויידע את הלקוח אם קיימת אפשרות לבצע את העבודה הנדרשת על פי תנאי השטח, אם הקיר מיושר ואם קיימת תשתית חשמל המתאימה לכך.

סוגי התריסים החשמליים

קיימים כמה סוגים של תריסים חשמליים אשר אפשר לייצר. איש המקצוע אשר בוחן את המקום ממליץ בדרך כלל ללקוח איזו אופציה תהיה המתאימה ביותר לאור המיקום וכך יהיה נוח לפתוח את התריסים ולסגור אותם בנוחות מירבית, על פי הצורך.
אפשר להתקין תריסי גלילה, תריסי רפפה או תריסי הזזה.

תריסי גלילה

חשוב להקפיד לייצר תריסי גלילה מחומרים באיכות מעולה, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וייחודיות. כך התריסים יהיו מסוגלים לפעול לאורך שנים ארוכות. התריסים מתגלגלים פנימה בתהליך הסגירה ומשתחררים אט אט בתהליך הפתיחה של התריסים.
אפשר לייצר את תריסי הגלילה במגוון צבעים יפהפיים או בגוון שקוף, כדי להתאימם לכל מקום ולהתקין אותם בדירות, בבתים, במפעלים, בעסקים כמו מסעדות, חנויות ברחוב או במרכזים מסחריים.
שיטת התפעול של התריסים החשמליים היא נוחה מאד ומתבצעת על ידי הפעלת שלט אשר מקושר למערכת פיקוד מתוחכמת אשר מסוגלת להניע את התריסים לכיוון הרצוי.

תריסי רפפה

תריסי רפפה מיוצרים מאלומיניום שהיא מתכת איכותיות ביותר. המשטח הכולל את התריסים נע על ציר מרכזי וכך הכנפיים זזות פנימה והחוצה או לחילופין אנו מתקינים בהם כנפיים חיצוניות. מכיוון שקל להניע את התריסים מצד לצד, אפשר להתאים את כמות האוויר והאור אשר רוצים שיחדרו למקום שבו הם ממוקמים.

תריסי הזזה

חברה לתיקון והתקנת תריסים חשמליים מייצרת תריסי הזזה מאלומיניום או מפלסטיק, שלב 8 או תריסים צרים הקיימים בכמה צבעים בתוך מסגרת הנעה מצד לצד.

שירות אדיב ואיכותי

השירות שלנו הוא יוצא דופן, עושים כל שניתן כדי להגיע תוך פרק זמן קצר לביתו של הלקוח.
אם מדובר בתקלה, אנשי המקצועי שלנו מבצעים את התיקון הנדרש בתריסים תוך החלפת חלקי חילוף מקוריים, התקנת מנגנונים חדשים, גלגלים, רצועות, מנוע, מתלים ועוד. כל העבודות הללו אשר כרוכות בעלויות כספיות מתבצעות במידת הצורך בלבד.
צוות הטכנאים שלנו הוא מיומן, מנוסה ובעל תושייה אשר מבצע כל פעולה תוך אחריות ואמינות גבוהה.