זקוק לחשמלאי?

שלח לנו קריאה ומיד נשוב אליך!

התקנת תאורה במחסן


התקנת תאורה במחסן תצריך ממכם לקחת מספר שיקולים שונים בחשבון. למשל, מה עוצמת התאורה שאתם מכווננים אליה? בנוסף, מה גוון התאורה הרצוי במחסן שלכם? כך או כך, כדאי לערוך מחקר שוק לפני התקנת תאורה במחסנים.

התקנה של תאורה במחסן יכולה לקבל מגוון ביטויים וצורות. בעוד שאפשר להתקין תאורה בגוון צהבהב וחמים, אפשר להתקין תאורה בוהקת ולבנה. בסופו של דבר, מאוד תלוי מה אתם עושים במחסן שלכם וכיצד אתם משמישים אותו. אם אתם עוסקים בעבודות ומלאכות שמצריכות דיוק רב בפרטים, ייתכן שתצטרכו תאורה לבנה במחסן. מצד שני, תמיד ניתן לעבוד גם עם תאורה נוספת, כמו תאורת שולחן. הנה כמה דגשים שכדאי לקחת בחשבון, התקנת תאורה במחסן, המדריך המלא.

התקנת תאורות במחסנים - מה אני צריך לדעת?

מעוניינים להתקין תאורה במחסן? בין אם מדובר במחסנך האישי ובין אם יש בבעלותך מחסן שאתה משכיר כגון מחסן להשכרה ברעננה, חשוב לזכור שניתן גם לבנות גופי תאורה שלמים. אם אתם מעוניינים לבנות נישה של תאורה, כדאי לשקול לחיוב התקנת נישת גבס. נישות גבס ניתן להתקין בכל פינה במחסן ובעלויות זולות למדי, מה שהופך את זה לאטרקטיבי ביותר.  
אם תרצו, תוכלו לבנות גוף תאורה מגבס על התקרה, שיכלול בתוכו את כל סוגי התאורה שרק תרצו. בשורה התחתונה, לחלוטין הכול תלוי ביצירתיות שלכם וביצירתיות של אנשי הגבס. בנוסף, כמובן שגם ניתן לבנות נישות תאורה מגבס במקומות אחרים במחסן. למעשה, חלק מהאנשים בוחרים אפילו לבנות נישות גבס על גבי הקירות ואפילו על הרצפה (בנוי בצורה מוגבהת).

לוקחים בחשבון את גוון התאורה ולא רק את הגופים עצמם

כמו שאמרנו קודם לכן בשורות למעלה, חשוב לקחת בחשבון גם את גוון התאורה. מעבר לכך שבוחרים נכון גוף תאורה, לוקחים בחשבון את הגוון שמייצר אנרגיה מסוימת במחסן. אם אתם מחפשים אחר אנרגיית עבודה נמרצת, תאורה בהירה עשויה לעשות את הטריק.
יחד עם תאורה בהירה, חשוב לשקול גם גוונים חמימים יותר. הגוונים החמימים מספקים מעין תחושה ביתית, שחשוב שיהיה גם במחסן העבודה. בסופו של דבר, אתם גם יכולים לשלוט בפרמטרים האלו באמצעות דימר (DIMMER).

התקנת דימר DIMMER תמיד אפשרית

התקנת דימר (מעמעם אורות) היא אפשרית בכל שלב. אתם יכולים להתחיל את התהליך עם התקנת גוף תאורה מאוד חזק. אם תרגישו במהלך הזמן שזה פחות בשבילכם, תוכלו להתקין דימר ולעמעם את האורות מתי שרק תרצו.
בין אם אתם מחליטים להתקין גוף תאורה כזה או אחר, נמליץ לכם על השוואת מחירים להתקנת גוף תאורה במחסן. השוואת מחירים בין גופי תאורה תאפשר לכם להתנהל הרבה יותר נכון. לאחר השוואת מחירים לגופי תאורה למחסן שלכם, תוכלו לדעת מה המחירים המקובלים בשוק. זה יאפשר לכם לסגור את העסקה הכי אטרקטיבית, וזה בעצם חלק ממחקר השוק שצריך לבצע לפני רכישת מוצר.